tvrtke Bezvavlasy a.s.,

za prodaju robe putem internetske trgovine koja se nalazi na adresi www.cosmetino.hr 

➔    Način plaćanja i mogućnosti za dostavu možete odabrati u procesu narudžbe.

➔    Pritiskom na tipku za obvezujuću potvrdu narudžbe sklapate kupoprodajni ugovor s nama za predmetnu robu i dužni ste nam platiti nabavnu cijenu.

➔   Ako je kod robe navedeno da je dostupna, obvezujemo se isporučiti je u roku navedenom u točki 10 ovih OUP-a.

➔    Privatni korisnik u roku od 14 dana ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora bez navođenja razloga.

➔   Više informacija o reklamacijama i povratu robe možete naći u našim Pravilima za reklamaciju

➔   Zaštita osobnih podataka naših kupaca vrlo nam je važna. Informacije o vrsti osobnih podataka koje obrađujemo, zašto i na koji način možete pronaći u Načelima za obradu osobnih podataka

1. TKO SMO MI?

Bezvavlasy a.s., sjedište: Českomoravská 2532/19b, 190 00 Prag 9, Češka Republika
OIB: 24168416
PDV BROJ: CZ24168416

tvrtka upisana u Registar poslovnih subjekata Općinskog suda u Pragu pod referentnim brojem B 27374, koju zastupa Aleš Hudeček, predsjednik Upravnog odbora

(u daljnjem tekstu: prodavatelj ili mi),

2. KAKO NAS MOŽETE KONTAKTIRATI?

Gdje nas još možete pronaći:

Soukenická 1088/10, 110 00 Prag 1, Češka Republika (u daljnjem tekstu: trgovina ČR)

Broj telefona za korisnike: +385 1 57 77 099 (radnim danima od 8:30 do 15:00)

E-mail: info@cosmetino.hr

3. GDJE MOGU ROBU REKLAMIRATI I VRATITI?

Adresa za zaprimanje reklamacija i povrat robe:

Bezvavlasy a.s., CTPark Bor BezvaVlasy, Nová Hospoda Hala C1, 34802 Bor – Tachov, ČR. Troškove za ovaj način dostave snosi kupac.

Osobno u svakoj poslovnici Packeta, tijekom radnog vremena poslovnice, uz šifru 96694530.​ Troškove za ovakav način dostave snosimo mi.

4. KOJI SE JOŠ POJMOVI PONAVLJAJU U NAŠIM OPĆIM UVJETIMA POSLOVANJA?

Elektronička adresa: adresa elektroničke pošte kupca navedena u korisničkom računu, u narudžbi i u nekom od naših obrazaca;

E-trgovina: naša internetska trgovina preko koje poslujemo na web-stranici www.cosmetino.hr;

Kupoprodajni ugovor: obveza koja sadrži cijeli niz prava i obveza - nas kao prodavatelja i vas kao kupca; sklapamo ga na temelju vašeg naručivanja naše robe na našoj web stranici;

Građanski zakonik: Zakon br. 89/2012 Zbirka zakona - Građanski zakonik;

Poslovni korisnik: fizička ili pravna osoba koja se bavi kontinuiranom poduzetničkom djelatnošću - u svoje ime, za svoj račun i radi stjecanja dobiti; vodimo se načelom da kupac koji u narudžbi navede svoj OIB / PDV ID ili podatke o tvrtki pravno posluje s nama kao poduzetnik;

Privatni korisnik: svaka fizička osoba koja pravno djeluje bez ikakve veze s poslovnom djelatnošću ili samostalnim obavljanjem svoje profesije;

OUP: ovi Opći uvjeti poslovanja, tj. pravila koja nas i vas obvezuju prilikom sklapanja kupoprodajnog ugovora;

Web-stranica: internetska adresa www.cosmetino.hr;

Kupac: kupac ste vi, bilo da ste potrošač ili poduzetnik.

5. ŠTO MORAMO REĆI SVIM KUPCIMA PO ZAKONU A PRIJE SKLAPANJA KUPOPRODAJNOG UGOVORA?

5.1 Ovlaštenja i nadzorna tijela prodavatelja. Prodavatelj je ovlašten za prodaju robe na temelju obrtničke dozvole. Inspekciju obrtništva obavlja nadležno tijelo za područje obrta. Agencija za zaštitu osobnih podataka nadzire područje zaštite osobnih podataka. Između ostalog, Državni inspektorat u određenom opsegu nadzire i poštovanje Zakona o zaštiti potrošača.

5.2 Ilustrativna priroda fotografija proizvoda. Sve fotografije na web-stranici služe samo kao ilustracija.

5.3 Roba, cijena, troškovi. Opis naše robe i njezinih glavnih svojstava nalazi se na našoj web-stranici. Cijena robe navodi se s PDV-om, uz zakonom određene pristojbe. Ne naplaćujemo nikakve dodatne troškove za telekomunikacije (npr. ako nas zovete na naš broj telefona, plaćate samo uobičajenu cijenu telefonskog poziva prema svojoj tarifi).

5.4 Načini plaćanja. Detalji o konkretnim uvjetima načina plaćanja i mogućnosti dostave opisani su tijekom samog procesa naručivanja. Robu će vam isporučiti prijevoznik kojeg odaberete među ponuđenim mogućnostima.

5.5 Obveza narudžbe. Slanjem narudžbe, odnosno pritiskom na tipku za potvrdu narudžbe u našoj internetskoj trgovini, kupac se obvezuje na plaćanje stvorene narudžbe. Prije slanja narudžbe, kupac ima mogućnost provjere, ispravke ili izmjene narudžbe, kako je i detaljnije opisano u dijelu 8 ovih OUP-a.

5.6 Obvezujući OUP. Slanjem narudžbe ujedno potvrđujete da ste se upoznali s tekstom ovih OUP-a.

5.7 Prava kupca u slučaju propusta u realizaciji. Prava kupca u slučaju propusta u realizaciji, eventualno u jamstvu, i uvjeti za prigovor opisani su u točki 13 ovih OUP-a ili u našim Pravilima za reklamaciju.

6. ŠTO MORAMO REĆI PRIVATNIM KORISNICIMA PRIJE SKLAPANJA KUPOPRODAJNOG UGOVORA?

6.1 Pravo na raskid kupoprodajnog ugovora. Privatni korisnik ima pravo raskinuti kupoprodajni ugovor bez navođenja razloga (osim ako nije navedeno drugačije) u roku od 14 dana, koji počinje najkasnije:

6.1.1 u slučaju kupoprodajnog ugovora od dana preuzimanja robe; ili

6.1.2. u slučaju kupoprodajnog ugovora s isporukom u više komada/dijelova, od datuma preuzimanja posljednje isporuke robe; ili

6.1.3 u slučaju kupoprodajnog ugovora čiji su predmet redovite ponovljene isporuke robe, od dana prihvaćanja prve isporuke robe;

s tim da korisnik ima pravo raskinuti kupoprodajni ugovor i prije roka navedenog u čl. od 6.1.1 do 6.1.3 tako da nas obavijesti o svojoj namjeri raskida kupoprodajnog ugovora i to bilo kojom nedvosmislenom izjavom, na primjer ispunjavanjem i ​​ slanjem obrasca za raskid kupoprodajnog ugovora ili slanjem poruke na naš e-mail: info@cosmetino.hr.

6.2 Kada NIJE MOGUĆE RASKINUTI kupoprodajni ugovor. Korisnik nema pravo raskinuti sljedeće ugovore:

2.2.1 o isporuci robe izrađene prema zahtjevima korisnika ili prilagođene njegovim osobnim potrebama;

6.2.2 o isporuci robe čija cijena ovisi o fluktuacijama na financijskim tržištima neovisno o našoj volji, a koje se mogu dogoditi tijekom roka za raskid kupoprodajnog ugovora;

6.2.3 o isporuci kvarljive robe, robe s kratkim rokom trajanja, kao i robe koja se zbog svoje prirode nakon isporuke nepovratno pomiješala s ostalom robom;

6.2.4 o isporuci robe u zatvorenoj ambalaži (npr. oštećenje celofana ili folije, manipuliranje s pečatom i sl.) koju je privatni korisnik izvadio iz ambalaže i radi zaštite zdravlja ili higijenskih razloga nije uputno vratiti istu nakon što ju je korisnik oštetio, što se odnosi i na audio ili videozapise i računalne programe, ako je kupac oštetio njihovu originalnu ambalažu;

6.2.5 o smještaju, prijevozu robe, iznajmljivanju prijevoznog sredstva, ugostiteljstvu ili korištenju slobodnog vremena, ako se prema ugovoru mora ispuniti određenog datuma ili u određenom razdoblju;

6.2.6 o isporuci novina, periodičnih publikacija ili časopisa, osim ugovora o pretplati za njihovu isporuku;

6.2.7 o pružanju usluga, ako su pružene u cijelosti; kod izvršenja uz naknadu samo ako je započela uz prethodnu izričitu suglasnost korisnika prije isteka roka za raskid ugovora te je poduzetnik prije sklapanja ugovora obavijestio korisnika da pravo na raskid ugovora prestaje njegovom realizacijom.

6.3 Obveza korisnika pri raskidu kupoprodajnog ugovora. Ako korisnika odustane od kupoprodajnog ugovora, dužan je vratiti nam robu kupljenu na temelju kupoprodajnog ugovora koji je raskinuo, najkasnije u roku od 14 dana od trenutka raskida kupoprodajnog ugovora. Privatni korisnik je dužan robu vratiti ili vratiti je kompletnu, tj. uključujući svu isporučenu opremu, svu dokumentaciju, čistu, neoštećenu i po mogućnosti u prvobitnom pakiranju, u stanju i vrijednosti u kakvom je preuzeta. Kod neke robe, ambalaža može biti njezina oprema ili njezin sastavni dio. Budući da zajedno s vraćenom robom nije bila vraćena i ambalaža, vraćena roba ne mora biti cjelokupna, a njezina vrijednost može biti smanjena. Ukoliko dođe do raskida ugovora o pružanju usluga, pri čemu je naša realizacija već započela na izričit zahtjev korisnika, i to prije isteka roka od 14 dana za raskid ugovora, isti je dužan platiti nam razmjeran dio cijene za realizaciju do trenutka raskida ugovora.

6.4 Amortizacija robe. U slučaju raskida kupoprodajnog ugovora, kupac je odgovoran za amortizaciju vraćene robe ili vraćene robe, do koje je došlo uslijed postupanja s robom na način drugačiji od onog koji je nužan za upoznavanje. s prirodom i svojstvima te funkcijama robe. U slučaju da nam se vrati oštećena ili nekompletna roba, kompenzirat ćemo naš zahtjev za naknadu štete s nabavnom cijenom koju tražite da vam se vrati. Uvijek ćemo procijeniti konkretan slučaj kako bismo utvrdili stupanj oštećenja, manju vrijednost robe i odredili odgovarajuću amortizaciju. O ovim koracima ćemo vas obavijestiti putem navedene elektroničke adrese (e-mailom) ili telefonom.

6.5 Adresa za vraćanje robe. Robu vraćajte na adresu: Bezvavlasy a.s., CTPark Bor BezvaVlasy, Nová Hospoda Hala C1, 34802 Bor – Tachov, ČR. Troškove za ovaj način dostave snosi kupac. Ili osobno u svakoj poslovnici Packeta, tijekom radnog vremena poslovnice, uz šifru 96694530. ​​Troškove za ovakav način dostave snosimo mi.

6.6 Vraćanje nabavne cijene. U slučaju raskida kupoprodajnog ugovora u za to predviđenom roku, korisniku smo dužni vratiti sav novac na način istovjetan načinu plaćanja bez nepotrebnog odgađanja i nakon primitka vraćenog artikla. Imajte na umu da imamo pravo na povrat vašeg novca tek kada preuzmemo vraćenu robu.

6.7 Pritužbe. Dajemo mogućnost izvansudskog rješavanja pritužbi potrošača putem e-maila info@cosmetino.hr i broja telefona +385 1 57 77 099.

6.8 Izvansudsko rješavanje sporova. Platforma za online rješavanje sporova, koja se nalazi na internetskoj adresi, može se koristiti za rješavanje sporova između prodavatelja i kupca iz kupoprodajnog ugovora, prije svega za podnošenje prigovora. Na isti način, i naša potraživanja od vas mogu se podnijeti putemove platforme.

6.9 Europski potrošački centar Hrvatska, Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja, sa sjedištem u Ulici grada Vukovara 78, 10000 Zagreb, internetska adresa:https://ecc-croatia.hr/ je kontaktno mjesto prema Uredbi (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća od 21. svibnja 2013. o online rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2006/2004 i Direktive 2009/22/EZ (Uredba o online rješavanju potrošačkih sporova).

6.10 Recenzije. Recenzije se mogu objaviti izravno na našoj web-stranici ili putem drugih pružatelja. Recenzije mogu poslati kupci koji su provjereno kupili robu od nas. Više informacija možete pronaći na našoj web-stranici. Ovdje možete pronaći više informacija o načinu obrade recenzija koje su objavljene na našoj web-stranici.

6.11 Neistinite ili nepotpune recenzije. Zadržavamo pravo ne objaviti lažne recenzije kupaca, one koje sadrže neprikladne izraze ili nisu u svezi s kupljenom robom.

6.12 Sortiranje robe. Ako na našoj web-stranici odete u odjeljak u kojem je sortiranje kategorija robe, trebali biste znati da za prikaz proizvoda prema vašim željenim kriterijima za odabir, koristimo pravila s kojima se možete detaljnije upoznati na našoj web-stranici.

6.13 Šteta uzrokovana netočnim ili nepotpunim informacijama. Odričemo se svake odgovornosti za štetu koja nastane zbog netočne ili nepotpune informacije ili savjeta, prije svega u slučajevima kada postizanje određenog rezultata ovisi o djelovanju primatelja i ostalih osoba, eventualno o nekontroliranim činjenicama ili slučaju. Odričemo se odgovornosti za svaku kasnije štetu koja proizlazi izravno ili neizravno iz svake uporabe videosadržaja, koji ne jamči postignuće rezultata.

7. REGISTRACIJA, KORISNIČKOG RAČUNA I PROGRAMA VJERNOSTI

7.1 Registracija. Kod nas možete kupovati i bez registracije. Ako se odlučite na registraciju, imat ćete bolji pregled o povijesti svojih narudžbi, statusu nove narudžbe, popustu za program vjernosti itd. Registriranje kupca odvija se na web-stranici ispunjavanjem obrasca za registraciju. Ako ste poduzetnik, imajte na umu da otvaranje korisničkog računa može potrajati. Ispričavamo se za to, ali moramo provjeriti unijete podatke o tvrtki. Za naše lojalne partnere - poduzetnike (kupce u veleprodaji) ne isključujemo ni individualnu postavku uvjeta suradnje. Za registriranje je nužno potvrditi da ste se upoznali sa sadržajem ovih OUP-a i s ​​ Načelima za obradu osobnih podataka.

7.2 Obveza davanja istinitih i točnih podataka. Prilikom registracije na web-stranici trgovine i prilikom naručivanja robe kupac je dužan unijeti sve podatke točno i istinito. Kupac je dužan ažurirati podatke navedene u korisničkom računu u slučaju bilo kakve promjene. Podatke koje je kupac naveo u korisničkom računu i prilikom narudžbe robe prodavatelj smatra točnima.

7.3 Korisnički račun. Svom korisničkom sučelju (u daljnjem tekstu korisnički račun) možete pristupiti pomoću e-maila i odabrane sigurne zaporke. Iz njega između ostalog možete naručivati robu.

7.4 Blokiranje korisničkog računa. Kupac je dužan zaštititi tajnost podataka potrebnih za pristup svom korisničkom računu. Kupac nije ovlašten dopustiti korištenje korisničkog računa trećim osobama. Možemo blokirati korisnički račun nakon tri (3) neuspješna pokušaja prijave. To činimo radi sigurnosti, posebice kako bismo spriječili zlouporabu vašeg korisničkog računa. Akovaš korisnički račun bude blokiran, molimo javite nam se na e-mail info@cosmetino.hr.

7.5 Mogućnost ukidanja korisničkog računa u slučaju njegove zlouporabe. Možemo ukinuti korisnički račun, posebno ako ga kupac ne koristi dulje od 1 godine, ili ako kupac prekrši svoje obveze iz kupoprodajnog ugovora kako je navedeno u ovim OUP-ima.

7.6 Nužno održavanje. Kupac zna da korisnički račun možda neće kontinuirano biti dostupan, prije svega u vrijeme nužnog održavanja.

7.7 Program vjernosti. Registrirani kupci mogu iskoristiti pogodnosti našeg programa vjernosti. Način funkcioniranja našeg programa vjernosti i o mogućnosti priključivanja više informacija pronaći ćete​​ovdje.

8 KAKO NARUČITI I SKLOPITI KUPOPRODAJNI UGOVOR

8.1 Naručivanje. Stavljanjem robe u košaricu, odabirom načina dostave i plaćanja odabrane robe te ispunjavanjem kontakt podataka i podataka za fakturiranje, kupac pravi svoju narudžbu u e-trgovini.

8.2 Značajke proizvoda. Kupac je dužan prije dovršavanja narudžbe pročitati informacije o svojstvima, vrsti i preporučenom načinu korištenja robe. Narudžbom kupac potvrđuje da je upoznat s ovim podacima i da ih razumije.

8.3 Provjera narudžbe. Prije završetka narudžbe, kupcu je omogućena provjera i promjena podataka koje je unio.

8.4 Postupak slanja narudžbe. Narudžbu šaljete klikom na tipku za obavezujuću potvrdu narudžbe i postupak naručivanja se time završava. Slanjem narudžbe kupac potvrđuje da je suglasan s ovim Opći uvjetima poslovanja i da je pročitao naša ​​ Načela o obradi osobnih podataka.

8.5 Vjerodostojnost podataka unesenih u narudžbu. Podatke navedene u narudžbi prodavatelj smatra točnima. Ukoliko se tijekom obrade narudžbe utvrdi da su korišteni očito lažni ili nepotpuni podaci, narudžbu možemo odbiti, o čemu ćete biti obaviješteni e-mailom. Kupac može biti odgovoran za štetu nastalu namjernim davanjem lažnih ili netočnih podataka.

8.6 Dodatna potvrda narudžbe od strane kupca. Prodavatelj ima pravo, ovisno o prirodi narudžbe (količina robe, iznos nabavne cijene, procijenjeni troškovi dostave), tražiti od kupca dodatnu potvrdu narudžbe (npr. e-mailom ili telefonom) te također ima pravo zatražiti od kupca da specificira ispravnost odabira količine robe.

8.7 Kada se sklapa kupoprodajni ugovor? Kupoprodajni ugovor je sklopljen pritiskom na tipku za obvezujuću potvrdu narudžbe.

8.8 Potvrda narudžbe od strane prodavatelja. Kupac koji narudžbu dovrši, dobiva od nas na svoju e-mail adresu automatsku potvrdu primitka narudžbe.

8.9 Obveze prodavatelja. Sklapanjem kupoprodajnog ugovora obvezujemo se predati Vam kupljenu robu i omogućiti vam stjecanje vlasničkih prava za nju.

8.10 Obveze kupca. Sklapanjem kupoprodajnog ugovora obvezujete se preuzeti robu i platiti nam cijenu robe.

8.11 Primjerak OUP-a i obrazac za raskid kupoprodajnog ugovora. Kupac će na svoj e-mail dobiti primjerak sklopljenog kupoprodajnog ugovora, odnosno aktualnu verziju ovih OUP-a. Privatni korisnik će dobiti i ​​obrazac za raskid kupoprodajnog ugovora u zakonskom roku.

8.12 Sredstva komunikacije na daljinu. Kupac pristaje na korištenje sredstava daljinske komunikacije prilikom sklapanja kupoprodajnog ugovora. Troškove kupca za korištenje sredstava komunikacije na daljinu u svezi sa sklapanjem kupoprodajnog ugovora (troškovi internetske veze, troškovi telefonskih razgovora) snosi sam kupac i ovi se troškovi ne razlikuju od osnovne tarife.

8.13 Telefonska narudžba. Kupac robu može naručiti i telefonom. Kupac, koji na ovaj način dovrši narudžbu, od nas će na e-mail koji je naveo u telefonskom pozivu, dobiti potvrdu o stvaranju narudžbe sa cjelokupnom cijenom za robu i troškovima pakiranja i dostave po njegovoj želji. Uz to dobit će i ove Opće uvjete poslovanja,​ Pravila za reklamaciju robe, Načela za obradu osobnih podataka i obrazac za raskid kupoprodajnog ugovora. Kupoprodajni ugovor smatra se sklopljenim u trenutku potvrde od strane kupca.

9 CIJENA ROBE I NAČINI PLAĆANJA

9.1 Cijena. Sve cijene za robu izražene su u eurima (EUR) i s PDV-om. Cijena za robu vrijedi za razdoblje tijekom kojeg je prikazana na web-stranici e-trgovine, ali to ne znači da s nekim našim kupcima ne možemo sklopiti kupoprodajni ugovor pod individualno dogovorenim uvjetima.

9.2 Način plaćanja. Cijenu za robu i za sve troškove vezane uz isporuku robe prema kupoprodajnom ugovoru možete nam platiti na načine navedene u drugom koraku narudžbe (Dostava i plaćanje), i to:

A. online platnom karticom;
B. bankovnim transferom;
C. u gotovini ili platnom karticom dostavljaču (pouzećem).

Kupac odabire način plaćanja tijekom narudžbe.

9.3 Polog za cijenu robe. Od kupca možemo zatražiti polog ili drugo slično plaćanje.

9.4 Troškovi pakiranja i dostave. Na ​​web-stranici naše e-trgovine pronaći ćete i podatke o troškovima pakiranja i dostavi robe. Iznos troškova u svezi s pakiranjem i dostavom ovisit će uglavnom o odabranom prijevozniku i mjestu kamo roba treba biti dostavljena. Narudžbe za minimalan cjelokupan iznos naveden na našoj web-stranici bit će besplatno dostavljene.

9.5 Cijena za dostavu robe. Uz kupoprodajnu cijenu kupac nam je dužan platiti i sve troškove za pakiranje i dostavu robe te eventualnu pristojbu za odabrani način plaćanja. Osim ako izričito nije drugačije navedeno, pod nabavnom cijenom misli se i na troškove dostave za robu. Prije obvezujućeg završetka narudžbe, kupac će biti obaviješten o konačnoj cijeni, uključujući troškove pakiranja i dostave.

9.6 Fiskalizacija. Prema Zakonu o fiskalizaciji, prodavatelj je dužan kupcu izdati račun. Istovremeno, dužan je zaprimljenu prodaju prijaviti poreznom upravitelju.

9.7 Popusti na cijenu robe. Popusti na cijenu robe koje nudimo kupcima ne mogu se međusobno kombinirati.

9.8 Nerealna cijena robe. U slučaju prikazivanja nerealne cijene od 0 EUR (slovima nula eura) ili prikazivanja izrazito netržišne cijene, pri čemu se za netržišnu cijenu smatra ona koja je ispod naše nabavne cijene, zadržavamo pravo ovu stavku ukloniti iz narudžbe. Kupac će o ovome biti obaviješten slanjem e-maila na njegovu adresu.

9.9 Oblik računa. Suglasni smo da se računi šalju elektroničkim putem na e-mail kupca.

9.10 Poklon bonovi. Našim kupcima nudimo mogućnost kupnje poklon bonova (u elektroničkom i tiskanom obliku) u vrijednosti koja je u ponudi e-trgovine. Svaki bon ima svoju jedinstvenu šifru. Šaljemo ga na vašu (elektroničku) adresu nakon što uplatite nabavnu cijenu. Iznos bona je uvijek moguće iskoristiti samo u cijelosti, ne u dijelovima. Bon vrijedi 6 mjeseci od dana kada ste ga kupili. Ako želite poklon bon iskoristiti na web-stranici, potrebno je u polje u rubrici „Košarica“ upisati jedinstvenu šifru poklon bona. Vrijednost poklon bona oduzima se od ukupnog iznosa za robu u vašoj košarici. Krivotvorenje i mijenjanje bona nije dopušteno. Krivotvorenje se može smatrati i kaznenim djelom. Ako je poklon bon već iskorišten, nije moguće raskinuti kupoprodajni ugovor.

10 SVE ŠTO BISTE ŽELJELI ZNATI O DOSTAVI ROBE

10.1 Rok za dostavu robe. Ako je navedeno da je roba na zalihi, obično je šaljemo s rokom isporuke od 3 radna dana od primitka narudžbe. Ovaj rok isporuke ne odnosi se na robu koja će biti modificirana na zahtjev kupca (u ovakvim slučajevima rok isporuke se uvijek mora pojedinačno dogovoriti). Ponekad nam se zna dogoditi da se roba s oznakom „na zalihi“ rasproda u kratkom roku. Ako dođe do situacije da je roba rasprodana i nismo u mogućnosti u navedenom roku isporučiti naručenu robu, javit ćemo vam se kako bismo dogovorili daljnji postupak. Unatoč navedenom roku isporuke, uvijek nastojimo pripremiti i dostaviti narudžbu kupcu u što kraćem mogućem roku.

10.2 Način dostave. Kupac može odabrati način za dostavu robe na bilo koju adresu putem našeg ugovornog prijevoznika, po cijeni prijevoza koja je navedena prilikom narudžbe.

10.3 Preuzimanje robe. Prilikom dostave robe privatnom korisniku, robu smo dostavili u trenutku kada je prijevoznik preda kupcu na mjestu isporuke (obično prva vrata stana/ulaz u zgradu/kapija na mjestu isporuke koje odredi kupac) . Kada kupac robu preuzme, rizik od oštećenja i slučajnog pogoršanja kvalitete kupljene robe prelazi na njega. U slučaju osobnog preuzimanja, roba je isporučena u trenutku preuzimanja od strane kupca ili druge osobe koju kupac odredi.

10.4 Troškovi posebnog načina prijevoza. Ukoliko je način prijevoza ugovoren na temelju posebnog zahtjeva kupca, on snosi rizik i eventualne dodatne troškove u svezi s tim načinom prijevoza.

10.5 Ponovni pokušaj dostave i troškovi s tim u svezi. Ako je iz razloga na strani kupca, nužno više puta pokušati dostavu ili na drugačiji način od načina navedenog u narudžbi, kupac je dužan podmiriti troškove ponovljene isporuke robe, odnosno troškove u svezi s drugačijim načinom isporuke.

10.6 Šteta koja može nastati prodavatelju ako ne dođe do preuzimanja robe. Ukoliko privatni korisnik ne preuzme robu tijekom dostave, roba se naknadno vraća prodavatelju, a u istovremeno privatni korisnik ne raskine kupoprodajni ugovor u roku od 14 dana od neuspješnog pokušaja dostave robe, prodavatelj ima pravo zahtijevati od kupca isplatu troškova koje je prijevoznik za vraćanje robe prodavatelju uračunao. Za prodavatelja ovaj trošak predstavlja štetu nastalu kršenjem zakonskih obveza kupca u smislu čl. 2913 st. 1 Građanskog zakonika. Istovremeno, prodavatelj ima pravo naplatiti pristojbu za skladištenje robe u iznosu od 8 EUR (slovima: osam eura). Prodavatelj također ima pravo raskinuti kupoprodajni ugovor.

10.7 Roba nije preuzeta u odnosu s poslovnim korisnikom. Ukoliko poslovni korisnik ne preuzme robu od prijevoznika, već se roba naknadno vrati nama kao prodavatelju, imamo pravo od poslovnog korisnika potraživati troškove koje prijevoznik obračuna za vraćanje robe na našu adresu. Za prodavatelja ovaj trošak predstavlja štetu nastalu kršenjem zakonskih obveza poslovnog korisnika, u smislu čl. 2913, st. 1 Građanskog zakonika. Istovremeno, prodavatelj ima pravo naplatiti pristojbu za skladištenje robe u iznosu od 8 EUR (slovima: osam eura). Prodavatelj također ima pravo raskinuti kupoprodajni ugovor.

10.8 Mogućnost kompenzacije potraživanja. Sukladno čl. 2913 Građanskog zakonika, imamo pravo na jednostranu kompenzaciju zahtjeva za plaćanje troškova skladištenja robe i zahtjeva za naknadu štete zbog kršenja zakonskih obveza kupca sukladno s ovim dijelom OUP-a. Kompenzacija će biti obavljena putem prava kupca na povrat nabavne cijene.

10.9 Obveza kupca prilikom preuzimanja robe. Prilikom preuzimanja, robu i njezina svojstva kupac mora provjeriti (prije svega, da li je kupac primio odgovarajuću vrstu robe, je li roba dogovorene kvalitete, ima li roba u svojoj ambalaži sve ono što treba biti) . U slučaju vidljivog oštećenja pošiljke od strane prijevoznika, kupac je dužan uopće ne preuzeti takvu pošiljku od prijevoznika. Ne odgovaramo za štetu nastalu od strane prijevoznika ili zakašnjelu isporuku robe, bez obzira na razlog kašnjenja.

11 ZADRŽAVANJE VLASNIČKIH PRAVA

11.1 Cjelokupna uplata nabavne cijene. Zadržavamo pravo vlasničkih prava nad robom do cjelokupne uplate nabavne cijene u skladu s odgovarajućim kupoprodajnim ugovorom. To znači da ako ne platite nabavnu cijenu, nećete postati vlasnik dane robe.

11.2 Vlasnička prava za poslovne korisnike. Za poslovne korisnike zadržavamo pravo vlasničkih prava nad robom dok se sva potraživanja koja imamo prema njima ne uplate. Kupac je dužan s robom koja je predmet vlasničkih prava postupati s dužnom pažnjom i osigurati je prikladno o svom trošku, u slučaju oštećenja do vrijednosti nove robe.

12 RASKID KUPOPRODAJNOG UGOVORA

12.1 Pravo potrošača na raskid kupoprodajnog ugovora. Pravo privatnog korisnika na raskid kupoprodajnog ugovora regulirano je odredbama iz točke 6 ovih OUP-a.

12.2 Pravo poduzetnika na raskid kupoprodajnog ugovora. Poslovni korisnici imaju pravo raskinuti kupoprodajni ugovor, što je dopušteno odgovarajućim zakonskim propisima. Poslovni korisnik nema pravo raskinuti kupoprodajni ugovor bez navođenja razloga u roku od 14 dana, ovo pravo ima samo privatni korisnik. Ukoliko nam poslovni korisnik vrati robu i ako se ne radi o nedostatku sukladno Građanskom zakoniku, upozoravamo ga da mu možemo naplatiti troškove skladištenja predmetne robe sukladno točki 10.6. i 10.7. ovih OUP-a, te u isto vrijeme pozivamo poslovnog korisnika da preuzme robu natrag.

12.3 Neplaćena nabavna cijena. Ukoliko kupac nije uredno i na vrijeme platio nabavnu cijenu, možemo raskinuti kupoprodajni ugovor.

12.4 Postupak u slučaju rasprodanih zaliha. Imamo pravo raskinuti kupoprodajni ugovor zbog rasprodanih zaliha robe ili zbog nedostupnosti naručene robe. Možemo raskinuti kupoprodajni ugovor i u slučaju ako je kupac odbio preuzeti robu.

12.5 Poklon. Ukoliko kupac zajedno s robom primi i poklon te nakon toga s nama raskine kupoprodajni ugovor, dužan nam je ovaj poklon vratiti. Ugovor o poklonu između nas i kupca sklopljen je dakle uz tzv. raskidni uvjet, odnosno ako kupac raskine kupoprodajni ugovor, ugovor o poklonu u svezi s poklonom prestaje važiti.

13 ŠTO AKO ROBA BUDE IMALA NEDOSTATKE

13.1 Poveznica na Građanski zakonik. Prava i obveze ugovornih strana glede prava na temelju nedostatka na robi regulirana su odgovarajućim opće obvezujućim zakonskim propisima (osobito od čl. 1914 do 1925, od čl. 2099 do 2117 i od čl. 2161 do 2174 Građanskog zakonika).

13.2 Poveznica na Pravila za reklamaciju robe. Ostala prava i obveze ugovornih strana u svezi s našom odgovornošću za nedostatak na robi regulirano je u našim ​Pravilima za reklamaciju.

14 PREUZIMANJE RABLJENIH ELEKTRIČNIH UREĐAJA

14.1 Preuzimanje kod vas doma. Ako je roba koju ste kod nas naručili, poslana na kućnu adresu, imamo obvezu omogućiti privatnom korisniku da rabljene električne uređaje, elektrootpad, baterije i akumulatore iz kućanstva može predati prijevozniku. I za preuzimanje rabljene robe, uvjet je isti broj komada kupljenih i vraćenih električnih uređaja, koji moraju biti slične vrste i namjene (odnosno komad za komad). Za realiziranje ovog preuzimanja, molimo vas da nam u narudžbi - kao napomenu uz narudžbu navedete koji električni uređaj želite vratiti, i u kojem broju, eventualno i njegove dimenzije.

14.2 Kamo se još može vratiti stari električni uređaj? Električne uređaje, elektrootpad, baterije ili akumulatore možete predati u reciklažna dvorišta koja su namijenjena za prikupljanje navedenog otpada u nadležnoj općini.

14.3 Zašto je potrebno na poseban način rukovati električnim uređajima? Električni uređaj ne smije se odlagati s miješanim otpadom. Svojim postupanjem biste mogli prekršiti Zakon o otpadu i/ili propise s tim u svezi. Štetne tvari iz ovih električnih uređaja i otpada mogu i naštetiti životnom okolišu i ljudskom zdravlju. Preuzimanje i recikliranje znači da se električni uređaji i otpad mogu i dalje koristiti za proizvodnju novih uređaja.

15 ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

15.1 Načela za obradu osobnih podataka. Zaštita osobnih podataka naših kupaca vrlo nam je važna. Pravila postupanja s osobnim podacima i pravila za slanje reklamnih poruka uređena su u našim​​ Načelima za obradu osobnih podataka.

15.2 Kolačići. Koristimo tzv. datoteke s kolačićima koje se mogu pohraniti na krajnjem uređaju (na temelju privole ili radi zaštite naših legitimnih interesa). Kupac može postaviti svoje željene postavke izravno na našoj web-stranici, na kojoj su i informacije o korištenju datoteka s kolačićima.

16 VIŠA SILA

16.1 Što je viša sila. Za potrebe ovih OUP-a, svaki događaj izvan naše kontrole koji nas sprječava u ispunjavanju naših obveza i čije se posljedice ne mogu predvidjeti ili spriječiti ili prevladati smatra se višom silom. Prirodna katastrofa, požar, eksplozija, poplave, potres, teroristički napad, rat, štrajk ili neki drugi događaji (uključujući situacije uzrokovane širenjem bolesti COVID-19) koji su izvan kontrole ugovornih strana smatraju se višom silom.

16.2 Isključena odgovornost prodavatelja. Za vrijeme trajanja više sile tvrtka Bezvavlasy ne odgovara za neispunjenje svojih obveza iz kupoprodajnog ugovora, odnosno ovih OUP-a.

17 ŠTO BISTE TREBALI ZNATI NA SAMOM KRAJU

17.1 Koje pravo regulira naše zakonske odnose? Zakonski odnos između nas bit će uređen pravnim poretkom Češke Republike, prije svega Građanskim zakonikom. To vrijedi i u slučaju postojanja tzv. međunarodnog elementa. Međutim, svjesni smo da privatni korisnik na ovaj način ne može biti lišen zaštite koju mu pružaju odredbe pravnog sustava zemlje u kojoj ima svoje uobičajeno boravište.

17.2 Obveza poštovanja prava potrošača. U slučaju nenamjernog sukoba između odredbi ovih OUP-a i zakonskih propisa za zaštitu potrošača, ove odredbe imaju prednost. Prodavatelj se obvezuje da će ih se pridržavati.

17.3 Nevažeće ili neučinkovite odredbe OUP-a. Ako je neka odredba OUP-a nevažeća ili neučinkovita ili takvom postane, nevažeća odredba bit će zamijenjena odredbom čije je značenje što je moguće bliže nevažećoj odredbi. Nevaženje ili neučinkovitost jedne odredbe ne utječe na valjanost ostalih.

17.4 Isključenje Bečke konvencije. Ugovorne strane suglasne su izričito isključiti korištenje Konvencije Ujedinjenih naroda o ugovorima o međunarodnoj prodaji robe (United nations Convention on Contracts for the International Sale of Goods ili poznatije kao Bečka konvencija), u skladu s čl. 6 ove Konvencije.

17.5 Sporovi i nadležnost. Ugovorne strane su nadalje suglasne da će sudovi Češke Republike za okrug Prag uvijek imati mjesnu i materijalnu nadležnost za rješavanje svih sporova proizašlih iz kupoprodajnog ugovora u kojima postoji međunarodni element. Navedeno ne utječe na prava potrošača prema posebnim zakonskim propisima. Jezik ugovora je češki jezik.

17.6 Arhiviranje kupoprodajnog ugovora. Kupoprodajni ugovor u tekstu OUP-a arhiviramo u elektroničkom obliku i nije dostupan trećim osobama.

17.7 Obrazac za raskid kupoprodajnog ugovora. Sastavni dio ovih OUP-a je ​obrazac za raskid kupoprodajnog ugovora.

17.8 Ukoliko dogovorimo drugačije uvjete sklapanja kupoprodajnog ugovora. Odredbe OUP-a sastavni su dio kupoprodajnog ugovora. Odredbe koje odstupaju od OUP-a mogu se dogovoriti u kupoprodajnom ugovoru. Odredbe koje odstupaju od kupoprodajnog ugovora imaju prednost u odnosu na odredbe OUP-a.

17.9 Nužnost prihvaćanja OUP-a radi sklapanja kupoprodajnog ugovora. Prihvaćanje ovih OUP-a je dobrovoljno, ali i nužno kako bi kupac mogao otvoriti korisnički račun ili napraviti narudžbu.

17.10 Važenje OUP-a. Ovi OUP vrijede od 10.12.2024, dok se valjanost prethodnih uvjeta poslovanja poništava.

Prilozi

Odstupaju od kupoprodajnog ugovora